Pe buza unei nişe

Crochiuri Cotidiene, De azi pe mîine, Metehne româneşti, Nod în papură, Texte şi pretexte

Nişe. Viaţa ne este băgată în nişe. În sau spre ceva… „abscons”. La fiecare pas întîlnesc emfaza nişelor: „Las’ că nu pricepi tu, aici e o chestie de nişă! Nu-ţi băga nasu’!” O nu, nu-mi bag nasul în nişele voastre! Ştiu, regula numărul 1 a nişelor e să nu fie inoportunate. Aşa că mă sustrag, mă feresc de nişe, fac zig-zag printre ele ca printre melcii întinşi pe trotuar după o noapte ploioasă. A şi B comunică- special! – într-o nişă, C şi D procreează în altă nişă, E şi F au un umor de nişă, G şi H construiesc băşcălia de nişă, I şi J arhitecturizează ceva într-o nişă, K şi L sunt stilişti într-o nişă verde, M şi N scriu o poezie profundă, de nişă, O şi P au bloguri de nişă… X şi Y supravieţuiesc pe buza unei nişe! Şi să fim clari, nu merge să stai cu fundu-n două nişe fără riscul de a fi excomunicat, exilat! Unde-s drumurile, cerul, zidurile, cîmpiile alea fără nişe? Nu mai zic nimic fiindcă devin nostalgic şi asta poate să mă… scoată suspect! Da’ staţi un pic, dacă-mi trag şi eu o… nostalgie de nişă şi mă declar, kotlerian, nişat?! Sau o nişă de nostalgie? Sau o nişă nostalgică? 🙂

Servus, Blogolume!
Toate cele bune!

P.S. – Însoţită de o muzichie de nişă.